Sephora | Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyicisi

by - 14:05:00

Selam!

Ben yazmaya devam siz okumaya.

Bu yazıda açık ara 'çift fazlı göz temizleyicilerinden' en sevdiğim var.



Piyasada buna benzer bir çok ürün var. 
Buraya yakın zamanda yazacak olsam da çoğu hatta neredeyse hepsi kirpiklerimi pamuklarda bıraktı.
Evet rimeli kirpiklerim çok kısa olduğu için epey bi sürerim ama bu bir savunma değil :D


Öncelikle ürünü güzelce bir çalkalamanız gerek. İçindeki ''çift faz'' ı tamamen homojen hale getirmek için.
Sonra tek yapılacak iki pamuğa 3-4 damla damlatıp bir kaç saniye gözlerimizin üstüne makyajımızın çözünmesini beklemek.
VOILA!



Bendeki 50 ml'lik boyu. Bunu kullandığım sıralarda çok yoğun göz makyajı yaptığım için tabiki uzun süre yetmedi ama denemek isterseniz en ideal boy bu.
200 ml yani en büyük boy 27 liraydı.

Bu tür göz temizleyicilerinde en önemli olan şey ciltte aşırı derecede , yani göz altında yağ bezeleri oluşturacak olup olmaması.
Bu üründe ve diğer ürünlerde dahil böyle bir sorun yaşamadım çünkü normal bir misel temizleme suyundan çok daha ağır ve rahatsız edici bir yapısı var.
Göz makyajınızı temizledikten sonra ister istemez cildinizi yıkamak istiyorsunuz.
Ben zaten cildimi makyajdan arındırdıktan sonra Braun Yüz Temizleme Cihazı'mla (yazısı için zıp zıp) güzelce temizliyorum.
Eğer böyle bir temizleme yaparsanız cildiniz için hiçbir sıkıntı olmayacaktır.
Bilakis benim cildimde yağlıya dönük karma.

Dediğim gibi en sevdiğim çift fazlı temizleyici. Ama artık pamukla uğraşmak istemediğim bir ürüne geçmek istiyorum.




Diğer yazıda görüşürüz!

Öpücükler :*



You May Also Like

0 yorum

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.