Kiko Pencil Lipgloss/11 Mauve Beige

by - 01:04:00

Merhabalar! Pardon GÜNAYDIIIN! 
   
   Bu haftanın bütün ürünlerini yurtdışından döndüğümden beri denedim,düşündüm,taşındım,fotoğrafladım. Geriye size anlatmak kaldı. :)
Hiiiç uzatmadan hemen haftamızın ilk zıpzıpına geçiyorum.

KIKO PENCIL LIPGLOSS/ 11 


Değişik değil mi?  Kalem dudak parlatıcı?
Öncelikle KIKO markasını artık az çok makyajla ilgiliyseniz duymayanınız kalmamıştır.Farlarından tutun,rujlarına,bronzerlerına kadar ucuz ama bir o kadar da kaliteli bir İtalyan markası kendisi.
Diğer Kiko yazımda tonla Kiko ürünü aldığımı ve cidden emin olarak yazacağımı söylemiştim.Çünkü instagram üzerinden sipariş veriyorsunuz belirli sayfalardan ve birazcık rus ruleti :)

Ve alırken benim gerçekten ilgimi çeken rengi vs evet ama kalem lipgloss mu? demiştim.Meraktan aldığım aşikar :D 


Lafı uzattım hemen incelememe geçiyorum.

Öncelikle çok ekonomik ,çantaya atmalık boyda kendileri.
Tombul kalem ruj desek daha doğru olur.
Herhangi geniş ağızlı açacakla işinizi görecektir.

Hepimizin merak ettiği gerçekten dudak parlatıcısı/lipgloss etkisini veriyor mu? sorusunun cevabı üzülerek söylüyorum-hayal kırıklıklarıyla da olabilir- HAYIR.KOCA BİR HAYIR.
Ama rüzgarda uçuşan saçlara yapışmakta diğer lipglosslarla kapışır :D

Sadece fazla yumuşak bir dudak kalemi olarak düşünün.Ve tombul.Hepsi bu.

Ürünü maddeleyecek olursam;

-Çok çok çok yumuşak,kremsi,dudakta gerçekten kayarak sürülen bir kalem/ruj/lipgloss whatever :D

-Ucu bu kadar yumuşaklığına rağmen sürerken topak topak olmuyor ki cidden bunu çok sevdim.

-Kalıcılığı diğer kremsi rujlarla aynı.Sürdüğünüzde sadece dudağınızda, bir şey içseniz bile hop yok oluyor. 

-Sürdüğünüzde dediğim gibi sadece saten bir parlaklık var.Çok renk veren bir ip balm bile diyebiliriz(Bak bu şimdi aklıma geldi aslında :D)

-Zaten lipgloss olayını çoktan unuttunuz bile değil mi? 

Çok doğal,günlük makyajımda veya koyu bir göz makyajımda ilk elime geçen bu kalem desem yeridir. Acayip güzel bir rengi var ve benim dudak rengime yakın olduğu için kaptığım gibi aldım.
Tabiki kalem dudak parlatıcısı merakımdan değil :))

Bendeki rengi 11/Mauve Beige
Bununla birlikte tam 16 farklı rengi var.Fuşyadan,şeffafına kadar.



Dediğim gibi ''lipglossluğu'' yokmuş değil mi? 
Ne çok değil mi yazdım bugün. Değil mi?
Tamam tamam sustum gidiyorum :D

Fiyatı ise 3.90 €'du.Bizde yaklaşık 7 liraya denk geliyor.

Umarım kısa ama öz yazım işinize yaramıştır.
Öpücükler :**






You May Also Like

0 yorum

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.