KIKO 9'LU FAR PALETİ

by - 14:34:00

Selam!

EDIT: CAPACITY AVM BAKIRKÖYDE KIKO MAĞAZASI AÇILDI!

YAZININ ŞARKISI 


     Evet tabiki çok şükür döndüm Berlinden. Ertesi gün uçuşlar iptal edilmiş İstanbul'a.Hadi yine yırttım :D
     Ve tabiki Berlin Kiko çıkartmamı yazmasam olmazdı.Valla dükkanı kapattım evet o çok apayrı bir olay.:D
    Açıkçası Kiko'dan zilyon tane şey aldım ve en çok sevdiğim ürünü ilk yazıma koymalıydııım!

   9'lu Kiko Refill Far Paleti Seti 



Ayyyy çok güzel değiller mi?
Bu kutuların 2-4-9-12-24'lü seçenekleri de var.Lacivert vs renkleri eklemek istemedim çünkü çok kolay bulunan ve diğer paletlerimde olan bir renk. O yüzden biraz daha zor bulunan mat/hafif ışıltılı renklerden oluşturdum paletimi.

1-Kutusu acayip kaliteli sert plastik.Ve gerçekten kilit kısmı bir o kadar sağlam.


Farları yerleştirdiğiniz gözler mıknatıslı değil ve kilit sistemli yerleşim yerleri.Farlarınız da kutunun kilit kısmı kadar sağlam duruyorlar yerlerinde.
Seyahatte çantanıza bıraktığınızda aklını en azından onlarda kalmaz.

2- Farlar size bunlar kadar sağlam kutularda geliyor.
INFINITY serisi olarak geçiyorlar ve click kapaklı sistemleri var.Yani sadece tek başına aldığınızda bile çok rahat saklayabilirsiniz. 








Ve hazır demişken Gratis,Sephora,Flormar çalışanları bok yesinler. Kız  40 dk dükkanda durduysam 45 dk benimle ilgilendi.Öyle tepemde durup siz bilmiyorsunuz tarzında değil,Gayet gülerek sadece istediğim zaman öneride bulundu.Biraz bizimkiler gülümsemeyi ve tevazuyu öğrensinler. Cidden geçen kızlarla whatsappta bunu tartıştıkta hepsi mi öyleler?
Gün geçmesin ki bambaşka saçma sapan bir çalışanla karşılaşmayalım. Ha Flormar'daki çalışan ben ''sıkıştırılmış transparan pudranız var mı? '' dediğimde ''Transparan pudralar hep tozdur yok öyle bir ürün!'' diyip atarlanıp gitti. Tövbest :D

Hemen bunları unutuuupp benim renklerime geçiyorum :)




Ayy çok güzel değiller mi? Swatclarını yaparken sadece hafif dokunarak aldım ve pigmentasyonlarını görmeniz lazım!

Bunlar sadece ve sadece tek bir kere çok hafif alınmış swatclar.O kadar güzeller ki.O kadar harikalar ki. 
Ayy kendi kendime nazarım değicek :D 


Hepinize bu paletteki renkler kadar harika bir hafta diliyorum!

Öpücükler :*







You May Also Like

0 yorum

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.