FLORMAR - Make-Up Fix Sprey Makyaj Sabitleyici

by - 04:49:00

Merhabalar!
   Üç hafta önce Taksim/Flormar 'dan aldığım makyaj sabitleyici spreyi yani MAKE-UP FIX SPREY 'i anlatacağııımm. 

   3 haftadır almama rağmen daha dün kullanabildim. Ev kuşu sıtayyll :D (Bunu okumamış gibi yapın.)






Make-Up Fix Sprey size 75 ml.lik silindir ambalajında geliyor.Daha çok ufak saç spreyini andırıyor bence. Bilakis kokusu da destek çıktı bu tezime. 
 Eveet saç spreyi tarzında bir kokusu var ama saç spreylerinin kokusu anlamsızca harikalar. Yapmayın :))

  Sprey başlığı çok basit ve pratik. 



İçeriği hakkında bilgilendirmesi şöyle;

"Cildi sakinleştiren papatya özü,salatalık suyu ve Bisabolol ile zenginleştirilmiştir."
 Zaten üründe cildinizi sakinleştirmeyi sunuyor.

T bölgemde genellikle bir parlama olurdu benim ama herhalde artık havalar soğumaya başladığı içindir. Kışın kullanılabilecek ürünlerden kendileri.

Aaaa hiç kimyasal yokmuş!! demiyorum illaki olucak. Parabenden sonra en çok kullanılan PHENOXYETHANOL maddesi var. Ama bunu her ürüne koyuyorlar , bu maddeyi görüp çok istediği ürünü almayan paranoyaklardan olmayın. Ürün 3 güne heba olmasın diye sınırlı miktarlarda kullanılmasına izin var zaten.

Ürünü kullanırken iyice çalkalayıp, 20-25 cm uzaktan yüzünüze X ve T şeklinde sıkıyorsunuz. Ama siz 35-40 cm uzaktan sıkın çünkü yüzünüzü yapış yapış hissediyorsunuz. O ıslaklığı fazlaca suratınızda birikmiş oluyor.

  Ve makyajınız SABİTLENMİŞTİİİİRRR :)


Açıkçası ürünü daha dün kullandım ve gerçekten fiyatına göre çok iyi bir ürün.
Etkisi 24 saat ama benim yüzümde 8 saat kaldı. Makyajım o kadar koşuşturmanın aksine aynıydı. Tek sıkıntı YORGUN GÖZLER. :( en son mandalla tutturup gezicem -.-

    TEKRAR ALINACAK LİSTESİNDE :)
       
          Bu arada ürün fiyatı 14.50.


        Öpücükler:*


       


  

You May Also Like

3 yorum

  1. bloğunuz hayırlı olsun , bende makyaj sabitleyci arıyorum bu ürün bakılabilri fiyatı da uygun
    bu arada bende bloğuma beklerim

    http://www.soslubadem.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. @soslubadem Çok teşekkür ederim :) Ve bence bu tanıtım fiyatı yakında zamanda değişir fiyatı ,denemek için al bi tane :)

    YanıtlaSil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.